საწრეო მუშაობა გერმნულ
ენაში
საწრეო მუშაობა გერმანულ ენაში VII-VIII კლასებში
წრის სახელწოდება
„Wir fahren nach Deutschland”
მასწავლებელი თინა მელიქიძე
სკოლა: სსიპ ქარელის N
2 საჯარო სკოლა
ქრის მოკლე დახასიათება: წრის მიზანია მოსწავლეების
ცოდნის გაღრმავება ეროვნული
სასწავლო გეგმით განსაზღვრული საპროგრამო მასალის
მიხედვით გერმანულ ენაში.
მოსწავლეთათვის საწრეო
მუშაობა საჭიროა, იმიტომ,
რომ
მაქსიმალურად მეტი ცოდნა დააგროვონ ლექსიკასა და გრამა-
ტიკაში რაც, მომავალში აუცილებლად
გახდება მართლწერისა და სწორად
მეტყველების საწინდარი. მიმაჩნია,რომ
საგაკვეთილო დრო არ არის საკმარისი მოსწავლის ინტერესების დასაკმაყოფილებლად.
საწრეო მეცადინეობა
ხალისიანი და საინტერესო, რომ გამოვიდეს მოსწავლეებს
შევთავაზებ საინტერესო და სახალისო
აქტივობებს, გამოვიყენებ შემდეგ
რესურსებს:
დაფა, ცარცი,
თაბახის ფურცლები, კომპიუტერი, მაგნიტური
დაფა პროექტორი, ფერადი
წებოვანი ფურცლები, მარკერები.
წ რ ი ს პ რ ო გ რ ა მ ა
2019-2020 სასწავლო
წელი, I სემესტრი
მეცადინეობა ჩატარდება
კვირაში ერთხელ-ხუთშაბათს
წ რ ი ს მ ო ს წ ა ვ ლ ე თ
ა ს ი ა
1.
ელენე რაზმაძე
2.
ნიკოლოზ რაზმაძე
3.
ნიკოლოზ გულიკიანი
4.
ლუკა მამიკონიანი
5.
სალომე მამიკონიანი
6.
მედეა როინიშვილი
7.
ლუკა გიგაური
8.
მარიამ აკოფიანი
9.
ნიკოლოზ ცხოვრებაძე.
თ ე მი ს დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა
1.საწრეო მუშაობის
მიზნების გაცნობა 10.10
2.ახალი ლექსიკურ ერთეულებზე
დაყრდნობით ინსცენირების წარმოდგენა“
Das Rotkappchen „ 17.10 - 1.საათი
3.სიმღერის შესწავლა „Komm lieber
Mai”-ტექსტისა და მუსიკის შესწავლა
24.10 - 1 საათი;
4.ლექსიკური ერთეულების
შესწავლა “Die Nachbarn ”- დიალოგის
წარმართვა; 31.10 - 1საათი.
5. საუბარი თემაზე:”Wir reisen
nach Europa” მოგზაურობა
ევროპაში; 7.11; -1 საათი.
6.სიმღერის ტექსტისა და მელოდიის შესწავლა:”Sprechen Sie
ein bischen Deutsch”- სიმღერის ტექსტის შესწავლა.
14.11 -1 საათი.
7.გრამატიკული მასალა
მოდალური ზმნების გამოყენება საუბარში Modallverben – wollen,mogen. 21.11;
1- საათი.
8.უცხო ტექსტის წაკითხვა და შინაარსის
გადმოცემა; გრამატიკული მასალა არსებითი სახელების
ბრუნება; 28.11- 1 საათი.
9.Was isst
du gern in dar Pause?რას მიირთმევ საუზმეზე,
სადილზე, ვახშამზე?რა არის შენი საყვარელი
საჭმელი?
5.12; 1საათი.
10. დიალოგი “In der
Apotheke” - აფთიაქში; 12.12;
1 - საათი.
11.მზადება საახალწლო კარნავალისათვის ლექსები,სიმღერები
Gedichte,Lieder; 19.12; 1 საათი.
მოსწავლის კითხვარი
გვარი, სახელი:
1.დროულად მოგეწოდათ
თუ არა ინფორმაცია
გერმანული ენის წრის შექმნის შსახებ?
2.საწრეო მუშაობის
დროს განხილული საკითხები
გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
3.საწრეო მუშაობის
დროს განხილული აქტივობები
მასწავლებლის მიარ იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
4.იყო თუ არა
მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
5.რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო
მუშაობას?
1
2 3 4
5 6 7
8 9 10
მ შ ო ბ ლ ი ს
კ ი თ ხ ვ ა რ ი
გვარი სახელი
1
1.
დროულად მოგეწოდათ
თუ არა ინფორმაცია
გერმანული ენის წრის შექმნის
შესახებ?
2.
საწრეო
მუშაობის დროს მასწავლებლის
მიერ გავხილული საკითხები
ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
3.
საწრეო მუშაობის დროს
მასწავლებლის მიერ განხილული
აქტივობები იყო თუ არა
საინტერესო თქვენი შვილისათვის?
4.
იყო თუ არა შექმნილი
მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო
მოსწავლეებისათვის?
5.
რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო
მუშაობას?
1 2 3
4 5 6 7 8
9 10
გამოყენებული ლიტერატურა:
1.Lies
und sprich deutsch – 1978 წელი;
2.Wir singen
deutsch – 1976წელი;
3.Deutsch fur
allen Kindern. -1979წელი.
შევუდექით მუშაობას
facebook.com/775877059155118/photos/a.2515663855176421/2515664088509731/?type=3&theater
საწრეო მუშაობის რეფლექსია
ქ.ქარელის
მე-2 საჯარო სკოლის VII-VIII კლასებში
2019-2020 სასწავლო წლის პირველ სემესტრში
ჩამოყალიბდა გერმანული ენის წრე, სახელწოდებით:“Wir
fahren nach Deutschland”.წრის მუშაობის შესახებ
ინფორმაცია ხელმისაწვდომი იყო ყველა
დაინტერესებული პირისათვის,რადგან წრის შექმნის
შესახებ ინფორმაცია მშობლებს მივაწოდე სიტყვიერადაც
და ელექტრონულადაც. წრეში გაერთიანებული იყო 9
მოსწავლე,საწრეო მუშაობა ტარდებოდა კვირაში
ერთხელ,ხუთშაბათ დღეს, 6 გაკვეთილის შემდეგ. საწრეო
მუშაობაზე განსახილველი საკითხები წინასწარ შე-
ვათანხმე
მოსწავლეებთან მათი ინტერესებისა და ე.ს.გ-ს
სტანდარტების გათვალისწინებით.
წრის მიზანია მოსწავლეების
ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული
საპროგრამო მასალის მიხედვით გერმანულ ენაში.
საწრეო მუშაობა საკმაოდ ეფექტური გამოდგა,რადგან
მოსწავლეებმა შეძლეს როგორც პროგრამით გათვალისწინებული
საკითხების, ასევე დამატებითი მასალის შესწავლა.
საინტერესო მასალის ათვისებაში ძალიან
დამეხმარა Learning.Apps.org პორტალში
ლექსიკისა
თუ გრამატიკული მასალის დათვალიერება.
სამუშაო გარემო იყო მშვიდი და კეთილგანწყობილ
ურთიერთობებზე აგებული.შეხვედრებზე ვიყენებდი,როგორც
ბეჭდურ,ასევე ელექტრონულ რესურსებს, მუშაობის პროცესი
ხელს უწყობდა სწავლის გაღრმავებას.
მოსწავლეებმა გამოთქვეს სურვილი მომავალშიც წრის
მუშაობის გაგრძელების შესახებ.
გამოკითხვის შედეგად გამოვლინდა,რომ მოსწავლეებს
მოსწონდათ საწრეო მუშაობა,რადგან მათთვის საინტერესო
იყო ყოველი აქტივობა.
ანალოგიურად მშობლებიც კმაყოფილებით და
ენთუზიაზმით შეხვდნენ წრის დაარსებას, აღნიშნავენ,
რომ წრე იყო საინტერესო, რადგან მათი
შვილები ხალისით და მონდომებით მუშაობდნენ.
გერმანული ენის საწრეო მუშაობა დადებითად
აისახა საგნის
სწავლების
ხარისხზე.
No comments:
Post a Comment